fotky

2007

12.12.2009 Jilemnice

Jilemnice vánoční trh 12.12.2009

Třemi vlaky jsem se ráno dostal do Jilemnice i se svým stánkem a nůší plnou zboží. Těch stánků tu bylo opravdu docela dost, ale lidí nakonec taky. Něco se prodalo, tak jsem byl nakonec spokojen. Zpátky jsem počítal s tím, že vlak to jistí, ale asi mám dobré přátele, neboť jsem měl na odvoz domů autem nabídku ze čtyř stran.
Děkuju moc.. A ještě obrázků pár..

21.a 22.11. Kuks

Předvánoční trh v Nové Pace 28.11.2009

Tentokrát jsem cestoval jen se zbožím a bez stánku autobusem na trh do Paky.
Ale v Pace nic moc, lidí bylo málo, pršelo a taková vlhká zima a moc se neprodalo.
Přijel jsem večer domů, do tepla, najed se a konec.
Potkal jsem tu i pár známých.
Náhled na akci si můžete udělat z vystavených fotografií.

21.a 22.11. Kuks

Vánoční trhy na Kuksu 21. a 22.11.2009

Na dva dny, vlakem se zbožím i se stánkem..
Ale nakonec jsem to zvládnul a myslím si, že se to vyvedlo.
Můžete se podívat na pár obrázků z trhu.

CVVZ Plzeň 13. - 15.11.2009

CVVZ v Plzni 2009

Byl jsem pozván abych lektoroval na Celostátní Velké Výměně Zkušeností, tedy zkráceně na CVVZce 2009. Přiznám se, že mne pozvání opravdu potěšilo a moc rád jsem jel. Snad si to i lidičkové na mých dílnách užili, a něco si domů ode mne odvezli... :o) Přidávám k dobru ještě pár fotek, pro vzpomínku a i trochu řádků k zamyšlení..

Martinské trhy Hradec Králové 7.11.2009

Martinské trhy Hradec Králové 7.11.2009.

Opět jsem se vydal se svým zbožím na trh zkusit štěstí. Tentokrát do Adalbertina do Hradce Králové. Moc jsem toho zase neprodal, ale atmosféra trhu byla dobrá. Potkal jsem zde i známé z řad prodejců. Snažil jsem předvádět pletení z provazu na hřebíkové předloze, ale jak se člověk pořádně nesoustředí, tak to bylo samá chyba... :o)

V Jilemnici v trafice

30.10.2009 jsem byl od 12-té hodiny do 17-té v trafice na náměstí v drátenické dílně a předváděl jsem pletení z provazu a něco málo i z kůže. Lidiček přišlo sice jen pár, ale zase správní, jé, málem bych zapomněl, ne zas tak málo, v hodinu poslední přišlo okolo 40 skautíků z Bílé Hory. Tak snad si ode mne něco nového odvezli.. :o)

Sraz z angličtiny 2009

Sloup 19.9.2009 sraz z kurzu angličtiny.

Díky Jirkovi, který měl super nápad se zase po čase vidět, jsme se sešli na srazu bývalého kurzu angličtiny. A bylo to moc fajn se zase vidět, třeba jen koukněte na pár fotek, jaké to tam bylo,.. :o)

Vinobraní Kuks 2009

12.9.2009 Vinobraní na Kuksu

Ráno jsme s Honzou vyrazili se zbožím a se zabaleným stánkem na nádraží ve Vrchlabí, koupili jsme lístky a až mezi Dvorem a Jaroměří jsme zjistili, že blbě. Do Kuksu jsme dorazili včas, postavili jsme stánek na rezervovaném místě a zkoušeli prodávat, no ale zase nic moc. A víme už i proč, lidé na vstupu platili za dospěláka 150Kč, to bych se také asi nesnažil něco kupovat. :o( :o)) A tak jsme si to na střídačku užívali a prodávali. Burčák byl dobrej a Honza zase viděl potokem téct víno.. :o) Na zpáteční cestě jsme se málem nedostali do vlaku, jak dráhy šetřily na vagonech, anebo, že by bylo na stanici moc lidí?

Eliška 2009

5.9.2009 Slavnosti královny Elišky

Tentokrát s celkem draze půjčeným stánkem na Malém náměstí v Hradci Králové. Bylo celkem chladné a větrné počasí. Moc se nevydělalo, ale přece jenom pár lidí přišlo i k mému stánku a odnesli si s sebou domů něco z mé dílny a to mne potěšilo. Zdrželi jsme se i na zavěr slavností, na ohňostroj. A potkal jsem zde i pár svých známých, to bylo fajn.

Ohře 2009

Splouvání Ohře 24. - 29.8.2009

Propočítání peněz a rozhodnutí na poslední chvíli, nalezení spojů, zamluvení lodě a už se busem a vlakem přesouváme do Františkových Lázní a dál pěšku do Tršnice. A v úterý už na půjčené lodi, Honzík a já, 4 dny splouváme řeku Ohři.. :o)

Morava 2009

Cyklo putování Moravou 16. - 21.8.2009

Šest dní putování po Moravě, šest dní na kole se sluncem nad hlavou. Projetí okolo přečerpávací elektrárny Dlouhé Stráně, prohlídka Litovle a Olomouci, setkání s kamarádem v Prostějově, sběr pelyňku v okolí Boskovic, průjezd okolo Pernštejna, návštěva Zelené Hory, průjezd Chotěboří, vykoupání v Seči :o)

Kohoutov 2009

Kohoutov 8.8.2009

Bylo nádherné počasí a možná i proto přišlo méně lidiček. Na tržbě bylo cítit, že lidé tolik neutrácejí. Objevil jsem konečně i človíčka, který dělá prsteny z kůže podle stejného kopyta jako já, je odněkud ze Stráže nad Nisou, to není daleko. Potkal jsem zde i několi přátel a známých, jojo, to je vždycky moc fajn. A jako před lety jsem si zopakoval cestu do Kohoutova na kole i se zbožím, dá to od nás asi na dvě hodiny cesty. I když jsem tolik neprodal, já byl spokojen :o)))

Vrchlabí 2009

Vrchlabský jarmark 18.7.2009

Sice trochu deštivý, ale myslím velmi pohodový jarmark ve Vrchlabí.
No jestli to nakonec nebylo tím, že jsem z Vrchlabí, a že se tu tak nějak navzájem všichni známe.. :o)

tábor pecka 2009

Na táboře na Pecce 10.7.2009

Tentokrát jsem se vydal na kole tam i zpět, přesně mezi dešti :o)
Holčiny ze Zuzčina a Martina oddílů si vyzkoušely pletení prstenů z kožených řemínků. Docela by mne zajímalo, jestli některá z nich ještě upletla další prstýnek na darovaných špalíčkách..

Nákup řemínků

Nákup řemínků v Praze 14.6.2009

Tento den jsem se stavoval v Praze pro široké řemínky,
které potřebuju na pletení větších váčků na bylinky, které právě vyvíjím.
Řemínky jsou super. A jak jsem tak o tom přemýšlel. rozhod jsem se,
že i vám prozradím svého dvorního dodavatele materiálu.
Tak tedy, jestli chvilku můžete, zvu Vás na exkurzi k paní Stiborové... :o)

Krajkářské trhy Praha jaro 2009

Folklórní festival v Hradci 6.6.2009

V tento den byla ještě akce na Pecce a na Janový hoře, no já jsem volil Folklorní festival v Hradci. I když se moc neprodalo, měl jsem z akce dobrý pocit a dobyl jsem Hradec :o).
Potkal jsem během dne i pár zajímavých lidí a to po duši pohladí.
No podívejte se na pár foteček, ať víte, o čem to bylo.

Krajkářské trhy Praha jaro 2009

Krajkářské trhy Praha 15.-16.5.2009

Bylo to rozhodnutí trochu na poslední chvíli, po té co jsem se o termínu těchto trhů dozvěděl od naší krajkářky Lenky, tímto jí moc děkuju a zároveň děkuju i paní Proškové za pozvání. Trhy byly plné úžasných věcí, nemoh jsem si to projít tak, jak by si to všechno vystavené zasloužilo, ale i tak. Doufám, že jsme svou troškou také přispěli do mlýna...

Jilemnice jaro 2009

Jilemnice 9.5.2009

Opět jsem zkusil prodej na trhu v Jilemnici, ale pocit mám takový, že příliš mnoho stánků a lidí snad i míň. Na jedné straně vystoupení dětí s písničkami, Jilemské dámy a dívky v dobových krojích a řemeslnici uprostřed krásného náměstí a na druhé straně prodej všeho možného okolo v uličkách. Prodalo se jen tolik, aby se zaplatil nájem místa pro prodej, takže hektická příprava zboží byla pro tento prodej opravdu zbytečná. Na druhou stranu jsem si zase vyzkoušel, zda se dá odvézt stánek i zboží jen na kole, a jde to :o) -b-

Ledulky 2009

Ledulky Trutnov 18.1.2008

Akce pro děti pořádaná Národním domem v Trutnově . Na jevišti průběžně tančily skupinky dětí. A v hledišti, řady stolů a panem Fibírem pečlivě vybraná sestava řemeslníků, kteří dětem ukázali něco z tajů řemesla. Však se raději podívejte na obrázky.